donderdag 2 januari 2014

De Beste Wensen voor 2014

Alle gezellige dagen zijn weer voorbij en weer tijd om wat te gaan doen.
Kwam per toeval op de blog van Ivonne terecht en vond het een leuk idee om iedere week een kerst kaart te maken. Had nog geen tijd om een kerst kaart te maken, maar kan nog wel een van vorige kerst plaatsen die ik nog niet heb verzonden.


Heb voor dit kaartje een plaatje van internet gebruikt wat ik wel bij de ski`s vond passen.
De tekst gemaakt door scrabble alfabet heel klein uit te printen.
Met dit kaart wil ik meedoen met
Hoop dat het me gaat lukken om iedere week mee te doen.
Ook wil ik graag meedoen met de ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/ kerst of wintercreatie

Groetjes Carolien

1 opmerking:

  1. Hoi!! Dat is leuk, elkaar zo tegen komen! Ik word volger van je hoor :). Leuk om te zien dat je, naast borduren, ook met kaarten bezig bent. Heerlijke bezigheid hè?! Lees dat je een revalidatietraject in gaat? Dat zal niet makkelijk zijn... Succes met alles, en de groetjes aan je man + kids. Maartje

    BeantwoordenVerwijderen