donderdag 13 maart 2014

Kerst met dit mooie weer.

Ondanks het prachtige weer, toch een kerst kaartje gemaakt.
Had een hele bestelling schortjes van zeeuwse schorte stof.
Die houden jullie nog even tegoed van me.
Dit is nummer 9 voor de voorraad.
De sneeuwman heb ik gestempeld en in gekleurd met aquarel potloden.
Met m,n Envelope Punch board van Stampin Up de mooie strik gemaakt.
Wat ben ik blij met de board je kunt er zoveel meer mee dan alleen enveloppen maken.
Het design papier komt van een pakket wat ik wel eens bij de aldi heb gekocht.
De vilten sterretjes had ik nog liggen uit de tijd dat de jongens nog kaartjes maakten voor de meester en jufs.
Dat is al een tijd geleden.

Deze kaart is voor mij nummer 9 voor de challenge van 52 weeks of christmas.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Groetjes Carolien.

3 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige winterkaart!
    Ooh...ik loop giga achter met de kerstkaarten...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien,
    Mooie kaart, ik vind de stempel die je hebt gebruikt echt super leuk! De strik is ook prachtig gemaakt.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen