maandag 16 juni 2014

Vaderdag kaart

Voor Vaderdag een kaart gemaakt voor mijn lieve Vader.
Hij staat altijd voor ons klaar, de jongens of ik hoeven maar een gil te geven en hij komt ze helpen.
Heb een kaart gemaakt met de nieuwe traveler stempelset van SU.
Ook de nieuwe kleuren Blackberry Bliss en Hello Honey gebruikt.
De bloem heb ik gemaakt van 3 pansy en 3 petite Petals uitgeponst en een gaatje in geprikt.
Daarna natgespoten en opgekruld rond een potlood.
laten drogen en in elkaar zetten met een mini splitpen.
De gears zijn uit gestanst met de nieuwe joy mallen.


 De trein had speciale herinneringen. Mijn vader had samen met mijn broer een hele model spoorbaan op zolder waar ze de nodige uurtjes samen hebben doorgebracht. 
Zeker op een dag als vaderdag missen we m`n broer enorm.

met deze kaart wil ik meedoen met de hobbyhomechallenge challenge 11

ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.
lieve groetjes Carolien.
tot de volgende keer. 

 

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie persoonlijke kaart! Op zulke dagen is het gemis vaak groot hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, en wat een bijzonder verhaal. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je voor je vader gemaakt. Wat erg om je broer op jongere leeftijd te moeten missen...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige persoonlijke kaart heb je gemaakt Carolien.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve mannenkaart !

    Leuk dat je meedoet met de challenge op het hh Blog

    Fijne dag.

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen