dinsdag 26 januari 2016

Kleine meisjes worden groot.


Mijn buurmeisje waar ik tot afgelopen zomer een paar ochtendjes voor mocht zorgen.
werd afgelopen woensdag 5 jaar. Een goede reden om de nieuwe beren stempel set Bear Hugs eens uit te proberen en de bijpassende Bear Hugs framelits Dit heb ik ermee gemaakt.
Het is een erg leuk model om te maken als je de kaart openklapt zit er nog een gevouwen gedeelte in.
Heb voor deze kaart nog meer stempel sets gebruikt het gras en de vlinders komen uit de In the meadow set. De tekst komt uit de salebration set Perfect pairings.De ballonnetjes komen uit de salebration set Honey comb Happiness.  Het DSP papier met de hartjes komt uit het blokje Love blossoms.

Nu heeft mijn buurmeisje 4 maanden terug een broertje gekregen waar ik nu op mag passen wat ontzettend leuk is om te doen. Voor de geboorte heb ik een kaart gemaakt die ik nu gelijk nog zal laten zien.

Dit is hem geworden heb hiervoor de leuke baby set Something for Baby gebruikt . De lettertjes zijn hele kleine mini scrabble letters. Als de kaart open klapt is dit te zien.
Een uit klap gedeelte met zijn naam erop en kleine baby embelisments van klei. Van onder een paar tags met leuke baby gedichtjes erop. Was er zelf wel erg tevreden over. Jord z,n moeder was er erg blij mee.

Ben benieuwd wat jullie van de 2 kaarten vinden.

lieve knutsel groetjes Carolien.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Carolien super mooie kaartjes zoals altijd ������

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee ontzettend mooie kaarten! Wat ben je daar toch een kei in!

    BeantwoordenVerwijderen