zondag 30 oktober 2016

Pop up verjaardags kaart.

Afgelopen week verschillende kaartjes gemaakt. Maar 1 ervan was wel erg leuke verjaardags kaart.
De kaart heeft een vintage uitstraling iets wat ik het liefst maak als ik eerlijk moet zijn.


Deze kaart heeft een leuke verassing want als je hem opent komt er een uitklap gedeelte uit.

Dit model heb ik vorig jaar ook gemaakt voor een geboorte. En is echt niet zo moeilijk te maken als het eruit ziet.

Een Amerikaanse demo Dawn Griffith heeft er een filmpje van gemaakt dit is enkel wel in het engels en in inches.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de stempelset Touch of Texture en een favoriet Recht uit het hart voor de nederlandse teksten. De kleuren Sweet Sugarplum , Crum cake en Early expresso heb ik gecombineerd met Very Vanilla karton.

Bedankt voor het langs komen op mijn blog.
Stempel groetjes 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten