zaterdag 6 mei 2017

Creatieve Harten bloghop Stempel &Scrap


Hoi Allemaal wat leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen bij onze maandelijkse creatieve harten bloghop.  
Het is vandaag nationale scrapbookday en vandaar dat ik me deze keer heb gewaagd aan een scrap layout iets wat ik eigenlijk veel te weinig doe.

Heb op pinterest eerst wat inspiratie op gedaan wat je eigenlijk voor een layout kunt gebruiken.

Dit is hem geworden, voor de layout heb ik gebruik gemaakt van het designer papier Urban Underground uit de voorjaar catalogus.
Heb echt verschillende stempelset gebruikt waaronder de set High Tide, Timeless Textures,Touches of Texture en de grote achtergrond stempels van You`ve got this. tekst komt uit Recht uit het Hart, Letters for You en de set Labeler Alphabet.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn Sahara Sand, Marina Mist, Delightful Dijon en Basic Black.
Dat is het leuke aan een layout maken je kunt echt heel veel stempels  en materialen door elkaar gebruiken zodat het een geheel word.






Hoop dat ik jullie met deze layout wat inspiratie heb gegeven en jullie zelf ook eens aan de slag gaan met wat foto`s, papier en stempels het is echt de moeite waard om het uit te proberen.

Bedankt voor jullie komst naar mijn blog. Zou het erg leuk vinden dat jullie laten weten wat jullie van mijn layout vinden en een berichtje achterlaten.
Hop gezellig verder door op de volgende knop te drukken.Dan kun je zien wat voor moois Diana heeft gemaakt.






13 opmerkingen:

  1. Wow, Carolien! Wat een prachtige en stoere lay-out!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave stoere layout is dit zeg! Ik zou zeggen lekker doorgaan met scrappen!!
    Echt super leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf geworden! Zie je wel dat je het wel kan! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carolien, wat een mooie layout! De High Tide is ook een van mijn favorieten, maar ik heb hem nog niet zo gebruikt zien worden. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige lay-out! En zoals mijn voorgangsters al zeiden: Stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gedaan met deze achtergronden. Echt een gave layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, wat een mooie layout, heel bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave layout, die stempelset erbij is natuurlijk fantastisch! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen