woensdag 5 augustus 2015

vakantie tijd

Sandra gezellig dat je m,n blog komt volgen  hoop de komende tijd wat regelmatiger berichtjes te plaatsen.

Het is al een tijd terug dat ik wat op m,n blog geplaatst heb.
Niet dat ik niet knutsel en dingen maak in tegendeel.
Het ontbreekt me alleen aan voldoende tijd.
Eind van de schoolvakantie houden we hier in het dorp huttenbouw voor al de kinderen.
een week lang bouwen schilderen knutselen en spelen.
Dit vergt wel de nodige voorbereidingen en daar mag ik ook aan mee helpen.
Nu is alles zo een beetje geregeld en heb ik weer wat tijd over om te bloggen.

Een paar weken geleden was ik jarig en heb ik een paar mooie zelfgemaakte kaarten gekregen.
 



 mooi he.

Zelf heb ik ook nog wat kaartjes gemaakt.

Dit kaartje voor mijn zus gemaakt die een knie operatie heeft gehad.
Heb dit kaartje gestempeld met een geweldig leuke nieuwe stempel van SU.
Awesomely Artistic. met deze set kun je heel veel kanten op en er volgen zeker nog meer kaartjes met deze set.

Ook nog een leuke en gezellige workshop gegeven met als thema inkleuren van een stempelafdruk met inkt en een penseel.
En een geweldig leuke dag gehad in Voorst op een tuinfair waar ik een workshop mocht verzorgen.
Ondanks de warmte was het een gezellige en geslaagde dag.

Nu zijn we weer even bijgepraat, hoop snel weer wat kaartjes te plaatsen.

lieve knutsel groetjes Carolien

4 opmerkingen:

  1. Bezig bijtje! Jij bent ook altijd met iets aan het sjouwen, zo leuk om te zien! Gezellig om weer een blogbericht van je te lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat maakte je een mooie kaart en wat werd je verwend met mooie dingen . Ook leuke foto ' s van al je doe -dingen ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat prachtig allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk Carolien ,denk ik wat een bekende kaart is het die ik zelf gemaakt heb en ook nog een die ik van jouw gekregen heb liefs je zus Alie

    BeantwoordenVerwijderen